Lidmaatschap

Met je lidmaatschap zorg je ervoor dat de maandelijkse Filmclub avonden kunnen blijven bestaan, waarvoor dank! De Filmvereniging is er voor en door filmmakers en we willen sterk inzetten op kennisdelen. Verder hebben we visie voor de toekomst van Film in Groningen. We gaan voor goed beleid, een regionaal filmfonds en een gezonde filmcultuur die zich houdt aan de regels van de Code Cultural Governance.

Lid zijn heeft meer voordelen dan je denkt. Je krijgt bijvoorbeeld altijd 10 procent korting op je dranken bij World of Barista in Grand Theatre Groningen (onze partner en sponsor). Bij het Forum krijg je 20% korting op een filmkaartje en Bear Cinema Rentals geeft 12 procent korting op het gehele verhuur assortiment. Dit allemaal op vertoon van je ledenpas, en we zijn bezig met meer sponsors, hou deze pagina in de gaten.

Forum Groningen

Wil je je aanmelden voor Filmvereniging Groningen? Dat kan door een mail te sturen. We vragen eerst om je basisgegevens, waarna we contact met je opnemen om het lidmaatschap af te ronden. We vragen een minimumbedrag van 5 euro per maand maar meer is natuurlijk ook welkom. De betaling is per kwartaal. Mocht je lid worden per tweede maand van een kwartaal, dan tellen we die maanden op bij de factuur of betaling van het volgende kwartaal.

Stuur een mail met naam en adres naar: info [at] filmvereniginggroningen.nl

Je gegevens worden uitsluitend verwerkt voor het aanmelden en onderhouden van je lidmaatschap van Filmvereniging Groningen. We zullen je gegevens nooit, maar dan ook echt nooit, zonder je uitdrukkelijke toestemming doorgeven, ruilen of verkopen aan derden.